Pazar, Ağustos 28, 2005

katrina - yine

offf... ne yazacagimi bilemiyorum. moralim sifirin altinda, cokuste. en son dinledigim haberlere gore katrina firtinasi new orleansi hedeflemis durumda ve kategori 5 (ki en yuksek kategori bu, ruzgarin hizi saatte 300kmden fazla) new orleansin deniz seviyesi altinda oldugu dusunulunce, haftalarca sehre girilemeyecegi tahmin edilio.yarinsabah itibari ile bende buyuk ihtimal ile evsizler kervanina katilacagim new orleansin buyuk kismi gibi. daha yeni eve cikmistim ben ama ya.
can guvenligi acisindan su anda bi sorunum yok en azindan. Tampa, FL'deyim, ki burda en kotu biraz yagmur yagicak, onun disinda bi tehlike yok.
ben sadece haber vermek istedim beni merak edenlere. yarin tekrar yaszarim buyuk ihtimal ile. Okudugunuzda cok gec olsa bile dua edin lutfen. en azindan zarari cok cabuk atlatip hayatimiza geri donebilelim. (isin en garibi ben bu sirada okulun birinci katindaki fareleri dusunuyorum. hepsi olecek buyuk ihtimal, ve benim deneyler sicacak kelimenin tam manasi ile. gercek bilim adami boole olunuo demekki - gerci ben hala bi yerde gidip garson olmanin daha cok kazandiracagi inancindayim)
oole iste, daha fazla yazmak istemiyorum. Sebnem Ferah sagolsun, biraz depresif muzik dinleyip, rahatlamak istiyorum...
saglicakla kalin okuyucu...

Hiç yorum yok: