Pazartesi, Mart 27, 2006

poison girl

yine gece yarisi oldu, yine uyumak istemiyorum ama deli gibi uykum var. halbuki dun gece 1030 gibi uyuyup sabahta 9 gibi uyanmistim. kesin uyku ile ilgili bir sorunum var. doktora gorunsem sigortadan dusebilirmiyimki? amerikanin sigorta sisteminin kokune kibrit suyu zaten...

hala maasimi alamadim. 3 ay oldu. milletten borc ala ala bi hal oldum. en son bu cuma herkeslere ne halde oldugumu anlatan bi mail attim. sanirim yarin oburgun avans ceki vericekler - hala sistemde degilim aslinda. burokrasi heryerde burokrasi, hele burda en uzun suren modelinden.

yatak odasinin duzenini degistirdim bugun, en sonunda. aylardir gaza gelemedigdim bugun desperate housewives oncesi yaptim en sonunda. ama fotograf makinesi yoklugu sebebiyle sizlere gosteremiyecegim sevgili okur (zamaninda kampanya duzenlemistim ama sallayan olmadi)(ben de meren'i mi beklesem acaba:)(bkz)

gorunumunu duzenledim sayfanin yeniden. bu sefer olabildigince kendi dizaynim oldu hersey, ama hala aklimdakileri yapabilmis degilim. biraz daha css ogrenmem lazim, gerci bir de web2.0 cikti, sanki ben 1.0 versiyonunu tam olarak biliyormusum gibi. neyse oldugu kadar artik...

mayis'in 30'unda HIM geliyor bizim kasabaya. cocuklar gibi sen oldum yine. ikinci kez canli izleyecegim kendilerini. cok mutluyum. bu sefer insallah fotograf makinesini kaybetmemde, bi kac fotografim olur konserden.








illustrator ogrenmeye basladim bir de. hevesim studio max'te oldugu gibi cabuk gecer mutlaka ama olsun, hersey hakkinda birazcik bilme icgudumu tatmin etmis olurum en azindan. aslinda yaptigim dizaynlari scan edip illutrator ile biseyler yapabilirim belki. hmmm...

yaticam galiba ama. sabah 8de evden cikmis olmam gerekiyor. sabaha lab'da toplanti var. benim sunum yapma siram. gecen hafta sabahin 430'una kadar lahana dolmasi sarinca ekmistim, bir daha ekemem...

hadi bakalim. iyi geceler efenim...

Hiç yorum yok: