Perşembe, Eylül 01, 2005

houston'a dogru

eveeet nerden basliyalim acaba...
yarin itibari ile tampa ziyaretim bitiyor. houston'a ucuyorum. diger turklerin yanina. asil amacim turkiyeye gitmek ama ben evden kacarken bizim katrina kategori 3 oldugundan ben boole gayet saf bi sekiolde nasilsa sali gunu doneriz modundaydim ve ne pasaportumu nede i20 formumu yanima aldim. bu yuzden yeni pasaport cikartmam gerekio ustune bide vize sorunlari. bakalim hersey hallolabilir gibi gozukosa ben turkiyedeyim bi nerden baksaniz 3 ay kadar. az once bizim grad. scholl student komite baskani ile gorustum " en kotu ocak aynida kadar okulu acariz" dedi. yani bi sure turkiyede kalicam, tabi isin basinda adim atablirsem turkiye sinirlari icine...
new orleans ile ilgili haberleri artik izleyemiyorum. durum icler acisi. sehrin 80%i hala sular altinda. artik golden su akmio sehre ama ne setler tamnir edildigi icin ne de elektrik olmadigi icin hala sular altinda sehir. ben evimin guvende oldugunu ogrendim bu arada. benim yan kapi komsum capon kardes firitnayi evde gecirmis ve bi kac gun once houstona barislarin yaninda gitmis. o demis bizim apartman saglam die. yani mutluyum en azindan x-boxum saglam.
bakalim yarindan itibaren konsolosluk ve INS arasinda orgu orucem. su is bi hallolsun direk kusadasinda tatil hakkimi kullanmak istiyorum (ufuk hala ordasin insallah).
Ahmet Z.

Hiç yorum yok: