Çarşamba, Eylül 14, 2005

St. Louis hatirasi

Tam iki hafta sonra, yine bir firsatini buldum yazmak icin. Evet basliktianda anlayacaginiz uzere ben St. Louis, MO'dayim su anda. Niyeki diyenler icin kisaca aciklayayim. Benim patron napalim napalim diye dusunurken, ustun fikir bulma yetenegi ile dediki "biz washington university in st. louis'de gecici bi lab acalim. orda benim kankalar var, onlar bize yardim ederler" eh bizede peki demek kaldi. ilk basta bize yurttan yer ayarladilar ama her katta sadece iki dus oldugunu gorunce bende ev tuttum. yani buraya yolu dusen olursa beklerim. simdilik ocak ayina kadar burdayiz. reha'nin arkadaslarinin lablarinda deney yapacagiz. aslinda sukretmek gerekiyor belkide ama ben edemiyorum. cok mutlu oldugum soylenemez. sevmedim bu st. louis'i. gerci new orleanstan sonra sevilecek new york vardir herhalde burda.
neyse boyle iste. bi sure burdayiz. her ne kadar benim bizim burda kalici olacagimiz gibisinden bir his olsada ben dusunmek istemiyorum bu olasiligi. bakalim gorucez. en azindan en kisa surede pasportuma ulasabilirsem (ekim basinda bi new orleans turu yapma ihtimalimiz var) aralik ortasinda turkiye turu yapabilecem. turkiyenin dort bir yanindaki hayranlarimla bulusup onlari mutlu edebilecegim...
gorusmek uzere sevgili okur.
Ahmet Z.

Hiç yorum yok: