Pazartesi, Ekim 31, 2005

bi blog fiyatina iki tane

bayadir yazmadigimi farkettim. ayip olmus, okuyanim cok, ozletmisimdir kendimi dedim...
gecen hafta sonu new orleanstaydim. sabah 6.30da olan ucagi kacirmamak icin uyumadim hic. ciidemde aynisini yapmis ama biz bisekilde ucagi kacirdik. sonra bizi baska bi ucaga koydular, yarim saatlik bi arastirma sonrasi. ama denver aktarmali olan ucusta yedek listesindeydik ve denverde geceleme ihtimali vardi. neyseki son dakkada yer kaldi ucakta ve biz new orleansa gittik. tam kapidan gircem, farkettimki anahtarlarimi st. louisde unutmusum. neyseki baris yamindaydi ve ona katrinadan kacarken evin yedek anahtarlarini vermisim. o acti kapiyi falan. eh sirf evimi gomek icin gittigim yere olan yolculukta anahtarlarimi nasil unuttugumu sormayin...
new orleansin durumu ise gittiginiz yere gore degisiyor. su baskini ile karsilasan alanlar cidden yasanamaz durumda. ama benim eviminde icinde bulundugu uptown kismi gayet iyi durumda. benim evimde hasar yoktu. french quarter eskisi gibi sadece daha az kalabalik idi. hatta pazar gunu arkadaslarla barda hasret giderirken, 10 kadar fayton gecti sokaktan. icindekiler giymis kostumleri boncuk atiyodu etraftakilere. hersey ayni gibiydi. superdi...
buzdolabimi temizlemedim. bi kere actim cok cirkin gozukuodu, kapadim. belki ev sahibim degistirir diyorum. bakalim gorucez...

Hiç yorum yok: