Pazartesi, Şubat 06, 2006

yumurta mi tavuktan tavuk mu yumurtadan?...




ahh ahh sevgili okuyucu, oldu yine bi zaman gorusmeyeli... mesgulum biliyomusun. benim tulane isi oldu en sonunda, artik bir tulane ogrencisiyim, cok kalkik gotum, zengin cocuklari ile birlikte, degisik bi hava bi endam katti bana bu olanlar...

sonra bide labda super eglence havasi hakim, herkes deli dolu deney pesinde kosuyo derken, ben de kaptirdim kendimi balkanlardan esen soguk ruzgarlara. azimle deney yapiyorum. hatta farelerden sonra simidide tavuklara el saldim. yumurta icindeki tavuk embryolari ile deney yapiyorum. fareden sonra daha az iyrenc bi hadisede olsa, kendisini her iki gunde bir ogun olarak kullanisim, aramizdaki duygusal baglari cok kuvvetlndirdi, zor oluyor valla oturup adam akilli uzerlerinde deney yapabilmek.

ah hafta sonu bi arkadasin calistigi acik arttirma galerisine gittim. biz konusurken iceri young and restless (bak valla hatirlamadim hangisiydi bu yalan ruzgarimiydi, yoksa hayat agacimiydi - halbuki bunlarla buyuduk biz ya) ta oyanayan bi aktor girdi. kendisi bi anda kafayi yiyip hadi resim cektirelim hadi resim cektirelim nidalari ile adama dogru kosarken bende yahu bi dur napiyosun, sacim basim duzgun degil dediysemde bi ise yaramadi tabi, bizde oturduk kendisi ile resim cektirdik. hani resim nerde pis yalanci diyceksiniz ama valla bi dahaki yazimda koyucam, daha emaili elime gecmedi, ama hangi aktordu diyenler icin adamin adi "Christian LeBlanc" hatta kendiside soyle bisi artik taniyan tanir...



haftaya cumartesi mardi gras konvoylari baslio, bizim boncuk toplama mevsimi diye adlandirdigimiz bu donemde bilimum boncuk toplamaca, icmece, sarhos olmaca ve iste daha neler neler... insallah myke bu sefer makinesindeki fotolari bana ulastirma konusunda uyusuk davranmazda zamaninda sizede baski yapabilirim. o gerci 23unde gelio buraya hemende olmayabilir yani...

gilette 5 bicakli modelini cikarmis, meraktan ve zaten hali hazirda bicak uclarim bittigi icin aldim hemen, deniycem ya. ama bu sefer uyanik cikmis gillettci kardesler, eski modelleri (eski model dedigime bakmayin bende motorlu olan mach3 ultra plus mega super vardi) ile uymuyo bu yeni bicaklar, halbuki satan kadinda bana olur demisti (o ne anlar aslinda ama ben o anda bu gercegi aklima getiremedim). neysse gittik bide elemanin kendisini aldik, denedik, artik sineklere kaydirak tadinda traslar icin berbere gidip "aman allahim simdi kesicek benmim bogazi, kan revan olucak yerher" die dusunmenize gerek kalmadigini bildirmekten onur duyariz. cok basarili cok, artik hayat daha bi guzel, iyiki varsin gillette...

Hiç yorum yok: