Cuma, Aralık 16, 2005

ambercrombi and bitch

myke geldi dun sehre. angeli'ye gittik, aysenin muhtesem otesi tavuklu pestolu peynirli pizzasindan yedik, sonra ver elini pub... rum ve kolanin gozunu seviyim, ic icebiligin kadar(on bardak icmiyoz tabiiki), ulen azicik basagrisi yap, long island gibi degil tabi (bilen bilir). ohh cok guzel geldi, ozellikle kac gundur benim mal odevle ugrastigim dusunulurse. farkettimki hic bisey ogrenmemisim gunde iki saat derse girmis olmama ragmen. ama iyi yapmisim, banane ki ya kan dolasimindan, damarlardan...

persembe gunu sabaha karsi bizim fare sizlere omur, basimiz sagolsun. ne kadarda baglanmistik halbuki birbirimize...

narnia'yi izledim dun. cok guzel olmus, ellerine saglik yapanin. ozellikle cocuk karakterlerin secimi cok guzel olmus, cok guzel oynamis canlarim, ahh bide constantine'deki cebrail karakterini oynayan tilda swinton, ahhh... ben de istiyorum oyle gozler... (bide sanirim ismimi aslan olarak degistirecem, ahmet diyemeyen amerikalilara karsi, cok guzel tellfuz ediyolar valla - gerci aslan assaga aslan yukari komikte olabilir)

onumuzdeki haftada kingkongu gorecegim insallah. her ne kadar dinazorlar'in varligi biraz garipte gelse (evet o devasa goril garip gelmiyo bana, cok normal karsiliyorum onun varligini, ama dinazorlar - go trex go). 3 saat boyunca kong izlemek cok guzel geliyor kulaga bide tabii naomi watts ve adrien brody.. leziz...

sekersiz koyu kahve...

Hiç yorum yok: