Pazartesi, Aralık 05, 2005

love boat

hayatimi buyuk bi heyecanla, sandalyesine oturup elinde patlamis misiri ile takip eden sadik okuyucu...

oldu yine bayagi, ihmalkar bi insanim evet, itiraf ediyim baride 3. sahislar rahatlasin... ama gazliyim su an, yeni bi sayfa actim (...bana kalbin kadar temiz bu sayfayi ayiridigin icin tesekkur ederim blogspotcum *...) sungerle sildim msn'i, zaten bill gates'ten de nefret ederim (yine kiskanclik)...

neler oldu son zamanlarda bi ozet gecelim hemen...

  • ben reha'nin labini biraktim, yada o beni kovdu, bu kismi biraz karisik, ben de hala cozemedim... ama sonuc beni cok mutlu ve huzurlu birakti, artik fare beyni kesip, boyayip, fotograf cekmek yok...

  • sonra efenim baton rouge'a geldim. bi gemide kaliom bu resmidir buda konforun resmidir...

  • sonra bana acik acik eger kendine yeni bi lab bulmazsan sana artik para yok dediler, dedim hassi..... sonra bide benim aslen calismak istedigim adami kovdular bolumden, bende tirstim tabi, o yuzden yilbasi-turkiye-salgam suyu planlari yatti (duygu bak gelirken kocanin yaninda banada salgam getirmezsen, kizarim, baristan sizin icin arakladigim seyleri national guard elemanlarina rusvet olarak sunarim)

  • neyse... son olarakta buyuk bi ihtimal tulane'li olucam bir sure sonra, hayirlisi olsun tabi, kampus olayina gircem bunca sene(=1.5) sonra guzel olucak(insallah)...

yarin icinse iki adet makale okuyup sunum hazirlamam gerekiyor. saat oldu 12, ben hala blog yaziyorum... aferim bana... hadi butun eller havaya...loy loy loy...






Hiç yorum yok: