Cumartesi, Aralık 10, 2005

Ev

aman diyim... ogunle konusuyorum yillar sonra, kendisi ile ant sitesinden cocukluk arkadasiyiz aslinda, sonra koptuk uzun bi sure biz tasininca. sonra pendik lisesinde karislastik, sonra yine koptuk. bi gun odtude dolasirken bi baktim ogun, bu seferde odtude pesimi birakmadi. tabi yine koptuk. dunde ufuktan msn adresini aldim, super oldu. acayip bisey yillar boyunca degisik sekillerde karsilasmak, hicbisey olmamis gibi muhabbet edebilmek. loy loy loy...

gaza getirdi hemen beni, 3DS Max'te yaptigim modelleme ve render calismalarimi burya Evkoyma konusunda. bende heme koyicam o zaman dedim. ahanda buyrun efenim...kesinlikle ilk denemem. cok basit, ama isik ayarlari ile bilmeden oynayip cok ilginc bi doku katmisim olaya. oyun hamurlari ile yapilan animasyonlardan bi dekor gibi duruo. cok seviyorum kendisini, ilk goz agrim nede olsa...

leziz...

Hiç yorum yok: