Cumartesi, Aralık 10, 2005

aminoacyl tRNA syntethase

eveettt...

geldim evime, new orleansima, - home sweet home - dunyanin herseye ragmen hala en guzel sehirlerinden birine (hatta su anda en guvenlinlerinden birisi)...

hava cok sogumus, bide benim klima ve cam arasinda aralik olustu firtina sonrasi, evde soguk biraz, isiticida kendini isitim kapanio, e hani ben diye baktigimda, cevap bile vermiyo, bakiyo oyle. ama kimin umrunda geldim ya gerisi bos...

sinavlarda bitti, yani bitti sayilir bi tane take-home (icimden geldi turkcesi eve goturmeceli sinav olsun) sinav kaldi, onuda haftaya bitirip elesyudan kurtulmayi planliyorum. tulane'e olan transfer calismalarim, her turlu entrika, her turlu politika ve cirkin oyunlar ile birlikte basarili bir sekilde ilerliyor (yikilmadim ayaktayim...). en kisa zamanda "artik ben de bir tulane ogrencisiyim" diye ortalikta dolasicam. Turkiye'de bilkentlilere genel odtulu tarafindan takilan 'simarik zengin cocugu' sifati tulane ogrencileri icinde gecerli(burdada genel new orleansli o gozle bakiyor). ohhh... en sonunda, hep simarik bi zengin cocugu olmak istemistim zaten (oglumun adida namert olsun istiyorum)...

ya bide bu siteye fotograf falan koymak istiyorum ben, acaba okuyucular arasinda yardim kampanyasi baslatsak, para toplasak, ahmet fotograf makinesi alsa toplanan para ile. hayir fazla para toplanir, milyonlarca okuyucu var diyipte cekinmeyin sizde gonderin, en kotu paranin kalani ile X-box 360 alirim. kalirsa ustune bide araba falan alirim, ama unutmayin amac suraya iki fotograf koymak, maksat muhabbet...

bir de stephen king'in yeni kitabi on satisa cikmis (buyrun). cok heyecanli, alip okumak lazim heman...

hmmmm....

2 yorum:

Duygu dedi ki...

ahmetcim kırismıs hediyesi siparişi çok başarılı olmuş :))

ahmeT Zehir dedi ki...

aaaa ilk defa biri yorum yazio, cok heyecanlandim, cocuklar gibi senlendim bi anda:) cok saol duygcum... aslinda kirimisin geldigini unutmustum, oda guzel bi bahane tabe... mucx

ahmet z,