Çarşamba, Aralık 14, 2005

mus musculus domesticus - ev faresi

offf... bi bu eksikti, evde fare var... sabaha karsi sizidigim yerden uyandim ve kafami cevirdim duydugum bi cik sesi uzerine... hmmm... bizim labda katilamina sebebiyet verdigimiz ufak farelerden biri ile gozgoze geldik... empati kurdum urkmek yerine, yazik acikmissindir sen simdi diyip gokseninle konusmaya basladim (yok artik bide kalkip besleseydim). az oncede walgreens'ten fare kapani ve yapiskanli kagit aldim. kapan icin en iyi yem findik ezmesiymis bu arada, bunca sene bosuna peynirler koyup fare yakalamaya calismissin ey insanlik. neyse kapanlari kurdum, oturdum kendi kahvaltim icin findik ezmesi yemeye basladi, ironikmi oldu ne (belkide olmamistir, benim turk dili ve edebiyati uzerinde cokta hakimiyetim yok - bilen bilir)...

sonra benim tulane isim oldu okuyucu, mujdemi isterim. hatta utanmayip haftaya gidip labda calisacagim. aslinda simdi dusununce birazda mal bi durum olmus, yani benim aralik ayi icin maasimi elesyu odemeye devam edioken benim tulane'de calismak gibi bir aktiviteye girmem biraz gereksiz ama napalim, hersey amerika icin (evet evet bu kesin sarkazm dolu bi bitis oldu bundan eminim)...

biraz tuzlu olmus...

Hiç yorum yok: