Salı, Aralık 20, 2005

we wish you a merry christmas

valla hersey myke'in sucu, onun yuzunden yazamadim bi turlu... persembe gunu geldi kerata, eh tabi bizim grup olarak her aksam disarda, bi sure sonra insan zar zor yemek yemesi gerektigini hatirliyo (ki ben bunu bile normalde unutan bi insanim) - evladim bi cay koy getir bakiim...

pazar aksami gittigimiz christmas partisinde icilen bi hayli sampanya ustune, jackson square'de christmas sarkilari soylemeye gittik. boole jingle bellsssss, yada silent gibin 15-16 sarki vardi sanirim. ben her ne kadar, hayiiir olmaaazzz ben bilmem sozlerini onlarin diye zirladiysamda, kolumdan cekilip suruklendim. iyikide gitmisim, 200-300 kadar insan toplanmis meydanda. giriste elimize bi mum ve 'sarki sozleri'nin oldugu bi kagit verdiler, mumlari yanik tutma cabalari yaninda bide hangi sarkidalarki acaba, aa bu cok kolaymis nidalari ile cok eglenceli bi yarim saat gecirdik. sonrasini sormayin dedim ya bende amnezi var hatirlamiyorum...

sonra hafta sonu cigdemin evindekileri sattik, yari melankoluk, yari eglenceli bi deneyimdi. sattigimiz webcami benim laptopa takip calistigini gosterdigimiz halde "ya bu alet calismiyo, bizimki normal bilgisayar ondanmi acaba" diye arayan hintli bayana, "kusura bakmayin teknik servisimiz yok" tan bi saat sonra kocasi ile geri gelip satilik olan cekyata sarikli kocasi ile uzanip rahatlik testi yapmasina kadar ("e biz sizi biraz yanliz birakalim isterseniz, iyice bi test edin siz?") eglenceli karakterler vardi. ben en sonunda yatak sahibi oldum bide, emelden handeye sonra barisa sonra ciydeme en sonunda da bana gecen yillarin eskitemedigi, super kalite, harika rahatlik yatagi bana gecti, bakalim benden sonra hangi turkun elince kalicak kendisi...

ya aslinda bi kac tane resim vardi koymak istedigim ama tabiiki myke bana gondermedi resimleri, bi mail atiyim eger gonderirse heman guncellerim burayi. (ama ben dedim size benim bi fotograf makinesine ihtiyacim var die, bi kisi cikipta al bakalim bu da senin yilbasi hediyen demedi, askol okuyucu)...

Hiç yorum yok: